Coronabeleid Fysiotheek Gilze Fitness Abonnementen. 

Bij een tijdelijke sluiting van de fitness zal Fysiotheek Gilze het volgende beleid voeren aangaande uw fitness abonnement:

– Kortdurende sluiting (maximaal 4 weken):
Bij een kortdurende sluiting zal uw fitness abonnement tijdelijk gepauzeerd worden. U betaalt in deze periode niets. Het abonnement wordt met minimaal 4 weken verlengd.

– Langdurige sluiting (langer dan 4 weken):
Bij een langdurige sluiting zal uw fitness abonnement gepauzeerd worden en stellen wij u in de mogelijkheid een keuze te maken uit onderstaande 3 opties:

Optie 1:
Gedurende de periode dat Fysiotheek Gilze gesloten is, betaalt u niets. Wij pauzeren het abonnement met de gesloten periode. Automatisch wordt het abonnement verlengd.

Optie 2:
Gedurende de periode dat Fysiotheek Gilze gesloten is, betaalt u 50% van de abonnementskosten. Na heropening betaalt u gedurende dezelfde periode dat wij gesloten zijn geweest ook 50% van de abonnementskosten (bij een sluiting van 2 maanden, betaalt u dus 4 maanden lang 50% van de abonnementskosten).

Netto betaalt u dus niets voor de periode dat wij gesloten zijn geweest. Wel ondersteunt u ons in het voortbestaan van Fysiotheek Gilze. Waarvoor onze dank.

Optie 3:
U kiest er bewust voor om uw abonnementskosten te blijven betalen gedurende de periode dat Fysiotheek Gilze gesloten is. Hierdoor ondersteunt u ons in het voortbestaan van Fysiotheek Gilze. Waarvoor uiteraard onze hartelijk dank.

Bij een eventuele sluiting van Fysiotheek Gilze nemen wij contact met u op via de e-mail. Zolang wij open zijn hoeft u geen keus te maken.

Vragen omtrent het Coronabeleid? Neem dan gerust contact met ons op.